مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 11:302023-10-30اقتصادي

روستاهای رشتخوار، یک گام تا پایان عملیات گازرسانی فاصله دارند


طی چند روز آینده با اتصال 7 روستای باقی مانده رشتخوار به شبکه گاز، تمامی روستاهای شهرستان از نعمت گاز برخوردار می شوند.

- ایسنا/خراسان رضوی فرماندار رشتخوار گفت: طی چند روز آینده با اتصال 7 روستای باقی مانده رشتخوار به شبکه گاز، تمامی روستاهای شهرستان از نعمت گاز برخوردار می شوند.

حسین باهوش در گفت و گو با ایسنا، خاطرنشان کرد: طی چند روز آینده پرونده گازرسانی به شهرستان رشتخوار بسته می شود و جشن بهره مندی 100 درصد مردم منطقه با حمایت های دولت سیزدهم و تلاش های شرکت ملی گاز ایران به زودی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه طی هماهنگی های انجام شده با مدیر عامل گاز استان تا پایان نیمه اول آبان ماه 7 روستای پایین دست بخش جنگل شهرستان رشتخوار شامل آهنگران، چاه شور، علی نقی علیا، علی نقی سفلی، دو چاهی علیا و دو چاهی سفلی و روستای حوض کرم از نعمت گاز برخوردار می شوند.

فرماندار رشتخوار با اشاره به اینکه با برخورداری این تعداد روستا از نعمت گاز شاهد برگزاری جشن روستای بدون گاز در شهرستان خواهیم بود، اظهار کرد: در مجموع 7 روستا با جمعیتی حدود 500 خانوار معادل 2 هزار نفر از نعمت گاز بهره مند می شوند.

وی خدمت رسانی به مناطق محروم را از جمله سیاست های مهم دولت سیزدهم برشمرد و افزود: طرح های عمران روستایی در این شهرستان با اولویت مناطق کم برخور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستاهای رشتخوار، یک گام تا پایان عملیات گازرسانی فاصله دارند

روستاهای رشتخوار، یک گام تا پایان عملیات گازرسانی فاصله دارند