مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 11:002023-11-21فرهنگي

اعلام برگزیدگان مرحله استانی جشنواره قصه گویی خوزستان


مرحله استانی بیست وپنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان برگزیدگان خود را شناخت.

- ایسنا/خوزستان مرحله استانی بیست وپنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان برگزیدگان خود را شناخت.

پس از رقابت 2 روزه قصه گویان خوزستانی در گروه های نوجوانان، بزرگ سالان و پدربزرگ ها و مادربزرگ ها در بخش های ملی، آیینی ـ سنتی، برگزیدگان مرحله استانی بیست وپنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی خوزستان و در 29 آبان 1402 معرفی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، براساس اعلام کانون پرورش فکری خوزستان، در بخش ملی عنوان های برگزیده اول تا سوم گروه نوجوانان به ترتیب به فاطمه عبادی با قصه مشک و گلو از هندیجان، زینب طیبی با قصه تویزه پادشاهی از هندیجان و ترنم صیدمیرزاوند با قصه پرچم دار از اندیمشک اختصاص یافت و عنوان شایسته تقدیر این بخش به نرگس بحرکانی با قصه گوش دراز از هندیجان رسید.

در بخش ملی، گروه بزرگ سالان، آسیه رحمتی با قصه سی فلرا آبادون از اندیمشک، زینب مقدم با قصه گرگیعان از بندر امام خمینی (ره)، مرضیه عویدی با قصه دلم یک دوست می خواهد از اهواز به ترتیب نفر اول تا سوم شدند و عنوان شایسته تقدیر این بخش را لیلا زکی از اهواز، انیسه وحیدی از مسجدسلیمان، زهره بادره از اندیکا، سکینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برگزیدگان مرحله استانی جشنواره قصه گویی خوزستان

اعلام برگزیدگان مرحله استانی جشنواره قصه گویی خوزستان