مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 00:302023-10-26فرهنگي

چهره هایی که تیتر خبری شدند


اخبار و حمایت هنرمندان از مردم غزه، پایان چهلمین جشنواره فیلم کوتاه، مجوز ساخت چند فیلم، اعلام زمان اکران فیلم عیاری، اصغر فرهادی در آلپ، آغاز نمایش الناز شاکردوست از 7 آبان، - درگذشت سه چهره، حاشیه های رفتن مدیرعامل بنیاد رودکی و رفع مشکل40 نوازنده ارکستر سمفونیک تهران، اظهارات وزیر ارشاد درباره فلسطین، ممنوع الکاری هنرمندان و حج عمره، سومین سالگرد درگذشت شجریان، صدور مجوز 289 تک آهنگ، موافقت دولت با لغو روادید برخی کشورها، افزایش رفت وآمد روس ها به ایران، کشف تاریخی تازه در شمال غرب ایران و چند کشف مهم در دنیا از اخبار فرهنگی هنری این هفته بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این هفته اخبار و گزارش هایی به دنبال حمایت از مردم و کودکان غزه در بخش فرهنگی هنری ایسنا منتشر شد؛ جمعی از هنرمندان با در مرز اردن مستقر شد تا از نزدیک اتفاقات اخیر جنگ غزه و رژیم صهیونیستی را به تصویر بکشد.

در این زمینه بیشتر بخوانید: پایان چهلمین جشنواره فیلم کوتاه فراخوان پنجاه و سومین دوره جشنواره فیلم رشد در این هفته برای ثبت نام و بارگذاری آثار تا 24 آبان ماه منتشر شد.

از آمار فروش سینماها در مهرماه تا مجوز ساخت چند فیلم مروری بر در جلسه اخیر خود با 7 فیلم نامه سینمایی و 9 فیلم نامه غیرسینمایی موافقت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهره هایی که تیتر خبری شدند

چهره هایی که تیتر خبری شدند