مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 23:002023-10-29سياسي

نخستین همایش ملی «تربیت در تراز مهدویت» برگزار می شود


نخستین همایش ملی «تربیت در تراز مهدویت» با همکاری مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام و المسلمین مهدی نجم مدیر حوزه های علمیه خواهران استان سمنان در نشست خبری که شامگاه یکشنبه در سالن جلسات شهید سلیمانی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: این همایش در 5 بخش اصلی شامل اصول کلی تربیت، جامعه و تربیت، خانواده و تربیت، حکومت، سیاست و تربیت، فرصت ها و چالش های تربیت در تراز مهدویت با همکاری حوزه های علمیه خواهران، جامعه المصطفی، جامعه الزهرا(س)، دانشگاه باقر العلوم و نهاد های همکار برگزار می شود.

وی ادامه داد: علاقه مندان می توانند مقالات خود را تا 30 آذرماه سال جاری به صورت فایل word و PDF به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر باشماره 09905503319 تماس گیرند.

مدیر حوزه های علمیه بانوان استان سمنان تصریح کرد: بنا به تصمیم مسئولان برگزاری همایش، دبیرخانه همایش ملی تربیت در تراز مهدویت در استان سمنان شهرستان دامغان مستقر شده است.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این همایش این است که مسیرهای تربیت افراد جامعه در تراز مهدویت بررسی شود تا جامعه قدم در راه انبیا و ائمه معصومه(ع) گذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین همایش ملی «تربیت در تراز مهدویت» برگزار می شود

نخستین همایش ملی «تربیت در تراز مهدویت» برگزار می شود