مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 15:452023-10-23اجتماعي

مردم ماهدشت از شر سیاه جوی و دلمبر خلاص می شوند


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای البرز گفت: با اتمام پروژه ساماندهی رودخانه دلمبر و سیاه جوی در محدوده ماهدشت، مشکل 30 ساله روان آب های این دو رودخانه فصلی و فاضلاب های خانگی حل خواهد شد.

- ایسنا/البرز مدیرعامل شرکت آب منطقه ای البرز گفت: با اتمام پروژه ساماندهی رودخانه دلمبر و سیاه جوی در محدوده ماهدشت، مشکل 30 ساله روان آب های این دو رودخانه فصلی و فاضلاب های خانگی حل خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، داوود نجفیان روز دوشنبه یکم آبان در حاشیه بازدید خبرنگاران از پروژه ساماندهی رودخانه دلمبر و سیاه جوی در محدوده ماهدشت، گفت: ساماندهی روان آب های این دو رودخانه فصلی از اقداماتی بوده که باید طی چند دهه گذشته انجام می شد ولی در انجام آن کوتاهی شده است.

نجفیان با بیان اینکه زیرساخت های البرز علی رغم نزدیکی به تهران فقیر و دچار عقب ماندگی شدید است؛ افزود: به دلیل همین عقب ماندگی و با وجود محدودیت هایی که از نظر منابع مالی برای تعریف پروژه های جدید وجود دارد؛ امسال چند طرح از جمله طرح رینگ سراسری، خط انتقال شرق کرج از بیلقان و خط انتقال تصفیه خانه شماره 3 کرج با حدود 800 میلیارد تومان اعتبار طراحی و در اولویت قرار گرفته است.

این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه های استان البرز نبود ردیف های اعتباری است و وقتی ردیف اعتباری وجود نداشته ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم ماهدشت از شر سیاه جوی و دلمبر خلاص می شوند

مردم ماهدشت از شر سیاه جوی و دلمبر خلاص می شوند