مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 13:302023-11-02اجتماعي

77 درصد متوفیان تصادفات درون شهری تبریز عابران پیاده و سالمندان هستند


معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تبریز بر ضرورت تسریع در نصب دوربین های ترافیکی سطح شهر تاکید کرد و گفت: اعمال قوانین و فرهنگسازی عمومی در رفع معضل ترافیک تبریز نقش کلیدی دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا روشنی صبح امروز در نخستین قرار از پنجمین دور قرارهای خدمت شهرداری که در منطقه یک برگزار شد، اظهار کرد: آموزش های شهروندی، ترویج فرهنگ شهروندی در حوزه ترافیک و فرهنگ سازی عدم خرید از وانت بارها و رعایت محدوده ترافیکی از جمله موضوعات حائز اهمیت حوزه حمل و نقل بوده و نیازمند مشارکت دست اندرکارن این حوزه است.

53 نفر در تصادفات تبریز کشته شدند وی گفت: از ابتدای سال 73 نفر فوتی در تصادفات درون شهری استان آذربایجان شرقی به ثبت رسیده و این رقم برای شهر تبریز 53 نفر است، خاطرنشان کرد: 10نفر از فوتی ها مختص به  اتوبان پاسداران است.

روشنی افزود: 77 درصد متوفیان تصادفات درون شهری تبریز عابرین پیاده و سالمندان هستند، گفت: 64 درصد متوفیان تصادفات درون شهری تبریز جوانان بوده و بر همین اساس کنترل سرعت وسائل نقلیه، سهم بسزایی در کاهش تصادفات درون شهری شهر دارد.

او همچنین تصریح کرد: بررسی رده های سنی تصادفات درون شهری نشان می دهد، 64 درصد متوفیان جوان و  77 درصد متوفیان عابرین پیاده و سالمند هستند بر همین اساس، آمار گویای این اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

77 درصد متوفیان تصادفات درون شهری تبریز عابران پیاده و سالمندان هستند

77 درصد متوفیان تصادفات درون شهری تبریز عابران پیاده و سالمندان هستند