مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 12:252023-11-13فرهنگي

پوستر بزرگداشت ابن حسام خوسفی رونمایی می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: پوستر رویداد ملی بزرگداشت ابن حسام خوسفی رونمایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، علی فرخنده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری هفته فرهنگی خوسف اظهارداشت: اولویت نقشه مهندسی کشور تقویت هویت ایرانی اسلامی و انقلابی است و هدف از طراحی هفته فرهنگی تقویت این فرهنگ به خصوص در بین نسل نوجوان و جوان است.

وی ادامه داد: در طرحی که برای هفته فرهنگی استان پیش بینی شد تمرکز در حوزه مد و لباس، موسیقی سنتی، غذاهای سنتی، بازی های بومی و محلی، بزرگداشت مفاخر و پرداختن به گویش محلی استان مدنظر قرار گرفته بود که از هفتم تا 14 آبان ماه برگزار شد.

وی افزود: خوسف یکی از شهرستان هایی است که در حوزه مفاخر در سطح استان، بیشترین مفاخر و چهره های سطح ملی و بین المللی از جمله خاندان عبادی، دکتر غلامحسین شکوهی پدر علم تعلیم و تربیت ایران و ابن حسام خوسفی به عنوان شاعر حماسه سرای آیینی را دارد لذا برگزاری هفته فرهنگی در خوسف بسیار حائز اهمیت است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه پنبه مله و پارچه بافی یکی از ویژگی های خاص و منحصر به فرد خوسف در سطح کشور است، گفت: در هفته فرهنگی خوسف برنامه های مختلفی از جمله بزرگداشت مفاخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوستر بزرگداشت ابن حسام خوسفی رونمایی می شود

پوستر بزرگداشت ابن حسام خوسفی رونمایی می شود