مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 11:502023-11-14فرهنگي

همایش ملی «فرهنگ، ادبیات و هنر آیینی» فراخوان مقاله داد


همایش ملی «فرهنگ، ادبیات و هنر آیینی با تأکید بر گستره چهارمحال وبختیاری» در دانشگاه شهرکرد برگزار می شود که پژوهشگران علاقه مند از سراسر کشور می توانند ارسال مقالات به سایت همایش به نشانی conf.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری همایش ملی فرهنگ، ادبیات و هنر آیینی با تأکید بر گستره چهارمحال وبختیاری در دانشگاه شهرکرد برگزار می شود که پژوهشگران علاقه مند از سراسر کشور می توانند ارسال مقالات به سایت همایش به نشانی conf.

sku.

ac.

ir/afhchb مراجعه کنند.

جهانگیر صفری، استاد گروه ادبیات داستانی دانشگاه شهرکرد و دبیر علمی همایش ملی فرهنگ، ادبیات و هنر آیینی با تأکید بر گستره چهارمحال وبختیاری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه ارسال آثار به این همایش با انتشار فراخوان سراسری کشور از اواخر مردادماه سال جاری آغاز شده است، اظهار کرد: زمان برگزاری این همایش که مقرر بود 24 آبان ماه برگزار شود تغییر یافته و این رویداد ملی در 9 اردیبهشت 1403 برگزار خواهد شد؛ پژوهشگران تا 25 فروردین ماه سال آینده می توانند مقالات خود را به این همایش ارسال کنند.

وی ادامه داد: مستند ساختن فرهنگ و ادبیات آیینی، بررسی علمی فرهنگ و ادبیات آیینی و آشنا کردن نسل نوجوان و جوان با فرهنگ و ادبیات آیینی از اهداف برگزاری همایش ملی فرهنگ، ادبیات و هنر آیینی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش ملی «فرهنگ، ادبیات و هنر آیینی» فراخوان مقاله داد

همایش ملی «فرهنگ، ادبیات و هنر آیینی» فراخوان مقاله داد