مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 16:252023-10-30سياسي

تعزیرات باید برای مردم امیدآفرین و برای متخلفین عامل اصلاح و تأدیب باشد


به دنبال آن هستیم که تعزیرات برای مردم امیدآفرین و برای متخلفین یک اهرم قوی و عامل اصلاح و تأدیب باشد.

- رییس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: به دنبال آن هستیم که تعزیرات برای مردم امیدآفرین و برای متخلفین یک اهرم قوی و عامل اصلاح و تأدیب باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، احمد اصانلو معاون وزیر دادگستری و رییس سازمان تعزیرات حکومتی به مناسبت فرا رسیدن سالروز تاسیس این سازمان پیامی به شرح زیر منتشر کرده است که متن آن را می خوانید: وَأَوْفُوا الْکَیْلَ إِذَا کِلْتُمْ وَزِنُوا بِالْقِسْطَاسِ الْمُسْتَقِیمِ ذَلِکَ خَیْرٌ وَأَحْسَنُ تَأْوِیلًا و هر چه را به پیمانه (یا وزن) می سنجید تمام بپیمایید (و کم و گران نفروشید) و (همه چیز را) با ترازوی درست و عادلانه بسنجید، که این کاری بهتر و عاقبتش نیکوتر است.

(آیه 35 سوره مبارکه اسراء) شناخت موقعیت، اقدام به هنگام توأم با دقت، سرعت و رعایت اسناد بالادستی و قوانین و مقررات از راهبردهای اصلی سازمان تعزیرات حکومتی است.

سازمانی که امروز برای سرعت بخشیدن به فرآیند رسیدگی به پرونده های صنفی، بهداشتی و قاچاق کالا و ارز پاسخگوی مطالبات مردم در زمینه تخلفات اقتصادی است و با تمسک بر بنیان های حقوقی و پیرا حقوقی نقش بی بدیلی در بدنه دولت ایفا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعزیرات باید برای مردم امیدآفرین و برای متخلفین عامل اصلاح و تأدیب باشد

تعزیرات باید برای مردم امیدآفرین و برای متخلفین عامل اصلاح و تأدیب باشد