مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 12:052023-11-01اقتصادي

نمی گذاریم فرآورده های دامی فاسد سر سفره مردم برود


رییس اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه با اشاره به نظارت مستمر اکیپ های دامپزشکی بر عرضه فرآورده های خام دامی در کرمانشاه، گفت: نمی گذاریم گوشت و فرآورده های دامی فاسد سر سفره مردم برود.

- ایسنا/کرمانشاه رییس اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه با اشاره به نظارت مستمر اکیپ های دامپزشکی بر عرضه فرآورده های خام دامی در کرمانشاه، گفت: نمی گذاریم گوشت و فرآورده های دامی فاسد سر سفره مردم برود.

تورج کرمیان در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته 160 کیلوگرم گوشت و فرآورده خام دامی غیربهداشتی در کرمانشاه کشف و از چرخه مصرف مردم خارج شد، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 100 تن گوشت و انواع فرآورده های خام دامی غیرقابل مصرف در شهرستان کرمانشاه کشف و از چرخه مصرف مردم خارج شده است.

کرمیان گفت: اکیپ های دامپزشکی به طور مستمر در حال نظارت بر عرضه فرآورده های خام دامی در سطح رستوران ها، کبابی ها، مرغ فروشی ها، قصابی ها، فروشگاه ها و تمامی مراکز عرضه فرآورده های خام دامی بوده و اجازه نخواهند داد گوشت و فرآورده های دامی فاسد به سفره مردم برسد.

رییس اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه با اشاره به پای کار بودن پنج اکیپ دامپزشکی برای نظارت بر عرضه فرآورده های خام دامی در دو شیفت صبح و بعد از ظهر در شهرستان کرمانشاه، ادامه داد: ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمی گذاریم فرآورده های دامی فاسد سر سفره مردم برود

نمی گذاریم فرآورده های دامی فاسد سر سفره مردم برود