مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 10:452023-11-04دانش

کارگاه «بیـوتک اکسپـلور» برگزار می شود


انجمن های علمی دانشجویی و کمیته تحقیقات و فناوری، «بیـوتک اکسپـلور» را برای ورود به مسیر شغلی تحقیق و توسعه برگزار می کنند.

- انجمن های علمی دانشجویی و کمیته تحقیقات و فناوری، بیـوتک اکسپـلور را برای ورود به مسیر شغلی تحقیق و توسعه برگزار می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، این برنامه 18 و 19 آبان ماه ساعت 19 الی 21، با تدریس نیایش الوند ـ کارشناس ارشد بیوتکنولوژی میکروبی و کارشناس بخش تحقیق و توسعه، به صورت مجازی در بستر گوگل میت برای دانشجویان و فارغ التحصیلان تمامی رشته های علوم پایه و پزشکی، نیروهای R&D سازمان ها و علاقه مندان به کسب وکار برگزار می شود.

آشنایی با مفاهیم تحقیق و توسعه ، آشنایی با نقش تحقیق و توسعه در صنعت و وظایف کاری نیروی تحقیق و توسعه ، نحوه صحیح تیم سازی برای تحقیق و توسعه ، آشنایی با انواع پژوهش و روش های آن ، فناوری و نوآوری در تحقیق و توسعه ، بازاریابی در تحقیق و توسعه ، تولید یا توسعه محصول جدید در تحقیق و توسعه ، جدیدترین های تحقیق و توسعه در حوزه بیوتکنولوژی ، معرفی بزرگترین شرکت های تحقیق و توسعه و روش کار آنها ، آشنایی با زیرساخت ها ، معرفی بهترین روش ورود به بازار کار تحقیق و توسعه و راه اندازی کسب و کار شخصی در این حوزه از جمله موضوعات و سرفصل هایی است که در این دوره ارائه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه «بیـوتک اکسپـلور» برگزار می شود

کارگاه «بیـوتک اکسپـلور» برگزار می شود