مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 12:152023-11-06سياسي

480 حلقه چاه غیرمجاز در همدان پر شد


معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای همدان با بیان اینکه امسال 480 حلقه چاه غیرمجاز را پر و مسلوب المنفعه کردیم گفت: مجموع چاه های پر شده از ابتدای طرح احیا و تعادل بخشی به 6 هزار و 530 حلقه رسیده است.

- مرتضی احمدی برکت امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: بهره برداری از چاه ها بدون داشتن پروانه بهره برداری معتبر اعم از اینکه چاه پلمب شده یا نشده باشد، ممنوع است.

وی ادامه داد: قرار داشتن پرونده در مراحل رسیدگی مراجع قضایی و یا کمیسیون ها و مراجع شبه قضایی دلیلی برای تداوم بهره برداری از چاه فاقد پروانه نیست بنابراین با کسانی که اقدام به برداشت غیرمجاز از این چاه ها کنند، برابر مقررات برخورد خواهد شد.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای همدان با بیان اینکه امسال 480 حلقه چاه غیرمجاز را پر و مسلوب المنفعه کردیم گفت: مجموع چاه های پر شده در استان از ابتدای شروع طرح احیا و تعادل بخشی به بیش از 6 هزار و 530 حلقه رسیده که این کار متناسب با تامین اعتبارات و سایر ملزومات مربوطه ادامه دارد.

وی در خصوص نصب کنتور هوشمند بر روی چاه ها نیز بیان کرد: به منظور تسهیل نصب کنتور هوشمند آب بر سر چاه های کشاورزی با توجه به انعقاد تفاهم نامه با بانک مهر ایران مالکان چاه ها می توانند از تسهیلات بدون بهره برای خرید و نصب کنتور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

480 حلقه چاه غیرمجاز در همدان پر شد

480 حلقه چاه غیرمجاز در همدان پر شد