مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 16:352023-11-15سياسي

سیستان و بلوچستان در تمامی حوزه ها حتی فرهنگی رو به توسعه است


معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این استان در تمامی حوزه ها حتی فرهنگی رو به بهبودی و توسعه است، گفت: یکی از دلایل عقب ماندگی استان موضوع ظهور و بروز گروهک های تروریستی و درگیری مسائل ناامنی از سال 82 به بعد است که امنیت و .

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این استان در تمامی حوزه ها حتی فرهنگی رو به بهبودی و توسعه است، گفت: یکی از دلایل عقب ماندگی استان موضوع ظهور و بروز گروهک های تروریستی و درگیری مسائل ناامنی از سال 82 به بعد است که امنیت و وحدت ملی در آن برهه آسیب دید، حس ناامنی در آن مقطع جدی شد که اینها از علل عقب ماندگی ها به شمار می روند.

رضا شریفی روز چهارشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به هدف گذاری دشمنان به جهت تضعیف بنیان خانواده و تغییر فضای فکری دختران نوجوان و جوان به عناوین متفاوت، لزوم بازبینی در انجام برنامه های پیش رو متناسب با مقتضیات موجود بسیار حائز اهمیت است.

وی بیان کرد: ساخت و بدنه سیستان و بلوچستان از شمال تا جنوب استان غنی است باید سهم استان های تلفیقی و مرزی در شورای فرهنگ عمومی مشخص و بدان با اهمیت ویژه تر نگاه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستان و بلوچستان در تمامی حوزه ها حتی فرهنگی رو به توسعه است

سیستان و بلوچستان در تمامی حوزه ها حتی فرهنگی رو به توسعه است