مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 15:252023-11-12سياسي

آغاز بررسی اعتراض داوطلبان نمایندگی مجلس از 25 آبان


فرایند بررسی اعتراض داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در هیات نظارت استان تحت هیات مرکزی نظارت از 25 آبان ماه شروع می شود و طی دو مرحله تا 20 بهمن ماه ادامه دارد.

- سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: فرایند بررسی اعتراض داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در هیات نظارت استان تحت هیات مرکزی نظارت از 25 آبان ماه شروع می شود و طی دو مرحله تا 20 بهمن ماه ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن اسلامی در تشریح آخرین وضعیت و فرآیند برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: بر اساس قانون، فرآیند بررسی صلاحیت داوطلبان نمایندگی مجلس در هیات های اجرایی به پایان رسیده و در پایان روز 18 آبان ماه نتایج بررسی و صورت جلسه های تنظیم شده از سوی هیات های اجرایی به ستاد انتخابات وزارت کشور ارسال شده است.

وی افزود: این مستندات برای هیات نظارت ارسال شده و نتایج بررسی های انجام شده در تاریخ های 19 و 20 آبان ماه از طریق فرماندار مرکز حوزه به صورت پیامکی - تلفنی یا پستی به داوطلبان ابلاغ شده است.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور با تاکید بر اینکه داوطلبان به محض دریافت ابلاغ می توانند به صورت شخصی به فرمانداری مرکز حوزه مراجعه و مستندات عدم احراز یا عدم تایید را درخواست کنند، گفت: فرماندار مرکز حوزه ملزم هست مستندات عدم احراز یا عدم تایید را به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بررسی اعتراض داوطلبان نمایندگی مجلس از 25 آبان

آغاز بررسی اعتراض داوطلبان نمایندگی مجلس از 25 آبان