مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 13:352023-11-04فرهنگي

شهروندان فریب تبلیغات دروغین فروش بلیط کنسرت را نخورند


رییس پلیس فتا استان یزد با بیان این که شهروندان برای تهیه بلیط کنسرت به صورت آنلاین مراقب باشند تا در دام مجرمان سایبری گرفتار نشوند، گفت: بازار خرید و فروش بلیط کنسرت رونق گرفته و مجرمان سایبری با سوءاستفاده از این شرایط به دنبال کلاهبرداری ‎ ‎از شهروندان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، سرهنگ حسن ابوالحسینی، ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان شیوه جدید کلاهبرداری را تشریح و اظهار کرد: شهروندان برای خرید بلیط کنسرت فقط از سایت های رسمی اعلام شده توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدام نمایند و به هیچ وجه از سایت دیوار، شیپور و یا سایت های واسط، خرید نکنند.

رییس پلیس فتا استان یزد با اشاره به حجم بالای فروش بلیط در فضای مجازی تاکید کرد: در فضای مجازی، شاهد انتشار و تبلیغ فروش بلیط درسایت دیوار و کانال ها و گروه های شبکه های اجتماعی هستیم که این امر علاوه بر ایجاد بازار سیاه، روشی مطمئن برای خرید بلیط نبوده و احتمال اینکه این تبلیغ از سوی مجرمان سایبری برای سوءاستفاده از شهروندان باشد بسیار زیاد است.

سرهنگ ابوالحسینی خاطرنشان کرد: کلاهبرداران با درج آگهی های فریبنده در سایت دیوار یا شبکه های اجتماعی، اعتماد قربانیان را جلب کرده و پس از دریافت وجه، اقدام به فروش بلیط تقلبی کرده و پس ازآن پاسخگو نمی باشند وخریدارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروندان فریب تبلیغات دروغین فروش بلیط کنسرت را نخورند

شهروندان فریب تبلیغات دروغین فروش بلیط کنسرت را نخورند