مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 13:352023-11-14اقتصادي

حضور ایرانسل در «نمایشگاه تحول صنعت خودرو» با راهکارهای هوشمند


راهکارهای سازمانی ایرانسل با محصولات و خدمات دیجیتال و هوشمند خود در حوزه صنعت خودرو، در دومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو حضور دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی ایرانسل، دومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو، از 23 تا 26 آبان 1402 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود و راهکارهای سازمانی ایرانسل با سبد کاملی از محصولات و خدمات دیجیتال و هوشمند خود که برای تحول صنعت خودروسازی به کار گرفته است، در سالن های 10 و 11 این نمایشگاه میزبان علاقه مندان است.

محصولات و راهکارهای ایرانسل در این نمایشگاه، سرویس خودرو متصل، سامانه مدیریت هوشمند ناوگان (FMS) و سرویس بی سیم واکه است که با هدف معرفی جدیدترین فناوری های صنعت خودرو و تأثیر تحول دیجیتال در این صنعت کشور، به بازدیدکنندگان، بازیگران و فعالان صنعت خودرو معرفی و ارائه می شود.

دومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو، اهدافی چون حمایت از ﮐﺎﻻ و ﺧﺪﻣﺎت اﯾﺮاﻧﯽ در راﺳﺘﺎی ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺻﺎدرات و اﺷﺘﻐﺎل زاﯾﯽ، ﻣﻌﺮﻓﯽ و اراﺋﻪ ﺗﻮاﻧﻤﻨﺪی های داﺧﻠﯽ،  ﺗﺒﺎدل ﺗﮑﻨﻮﻟﻮژی ﺑﺎ ﺳﺎﯾﺮ ﻣﺸﺎرﮐﺖ ﮐﻨﻨﺪﮔﺎن ﺑﺨﺶ ﺑﯿﻦ اﻟﻤﻠﻠﯽ ﻧﻤﺎﯾﺸﮕﺎه، اراﺋﻪ راهکارهای ﮐﺎرﺷﻨﺎﺳﯽ ﺗﻮﺳﻂ ﺳﺎزﻣﺎن ها و اﻧﺠﻤﻦ های ذﯾﺮﺑﻂ، اﯾﺠﺎد ﻓﻀﺎی ﺗﻮﻟﯿﺪ ﻓﮑﺮ، اﯾﺪه و ﻧﻈﺮﯾﺎت ﮐﺎرﺷﻨ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور ایرانسل در «نمایشگاه تحول صنعت خودرو» با راهکارهای هوشمند

حضور ایرانسل در «نمایشگاه تحول صنعت خودرو» با راهکارهای هوشمند