مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 14:152023-10-27ورزشي

کشاورزی در مازندران باید صنعتی و دانش بنیانی باشد


نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید براینکه کشاورزی در مازندران باید صنعتی و دانش بنیانی باشد، خاطرنشان کرد: مازندران توامان باید کشاورزی و صنعتی باشد و لازم است دو وزیر کشاورزی و ورزش به لحاظ برجسته بودن مازندران در این دو بخش از این استان انتخاب شود.

- ایسنا/مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید براینکه کشاورزی در مازندران باید صنعتی و دانش بنیانی باشد، خاطرنشان کرد: مازندران توامان باید کشاورزی و صنعتی باشد و لازم است دو وزیر کشاورزی و ورزش به لحاظ برجسته بودن مازندران در این دو بخش از این استان انتخاب شود.

آیت الله محمدباقر محمدی لایینی 5 آبان ماه در خطبه سیاسی نماز جمعه ساری در مصلی امام خمینی(ره) با اعلام اینکه تقوا اولویت بر همه خیرات است، اظهار کرد: امام زمان (عج) را براساس تقوا و صاحب نیکی بودن می ستاییم.

وی با اشاره به اینکه ماه آبان در تقویم جمهوری اسلامی پر مناسبت است، افزود: سالروز شهادت آرمان علی وردی و سید روح الله عجمیان را در 6 و12 آبان ماه داریم که در اغتشاشات سال گذشته توسط توطئه گران به شهادت رسیدند.

خطیب نماز جمعه ساری 8 آبان ماه به سالروز شهادت محمدحسین فهمیده و 13 ابان روز مبارزه با آمریکا و روز دانش آموز اشاره کرد و گفت: 14 ابان هم روز مازندران و تاسیس اولین حکومت علوی است از این رو لازم است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزی در مازندران باید صنعتی و دانش بنیانی باشد

کشاورزی در مازندران باید صنعتی و دانش بنیانی باشد