مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 16:252023-10-30فرهنگي

منابع شیعی در ترکیه طرفداران بسیار دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو- محرم اوچان؛ از نویسندگان و مترجمان شناخته شده کشور ترکیه، با حضور در غرفه جمهوری اسلامی ایران در چهلمین نمایشگاه بین المللی کتاب استانبول با وحید طلعت؛ - محرم اوچان گفت: علی رغم تصور موجود، از کتاب های شیعی در ترکیه استقبال زیادی صورت می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو- محرم اوچان؛ از نویسندگان و مترجمان شناخته شده کشور ترکیه، با حضور در غرفه جمهوری اسلامی ایران در چهلمین نمایشگاه بین المللی کتاب استانبول با وحید طلعت؛ شاعر و نویسنده ایرانی دیدار و گفتگو کرد.

محرم اوچان در این دیدار با بیان اینکه هدفم گسترش فرهنگ شیعی و تالیف کتاب های شیعی در ترکیه است، عنوان کرد: علی رغم تصور موجود، از کتاب های شیعی در ترکیه استقبال زیادی صورت می گیرد.

از ایران تشکر می کنم که در راستای گسترش فرهنگ شیعی در جهان تلاش می کند.

امیدوارم ارتباط گسترده تری با ناشران و نویسندگان ایرانی داشته باشم و تلاشم با حمایت های ایران در این مسیر و در گسترش این فرهنگ مستمر باشد.

این نویسنده و مترجم ترکیه ادامه داد: یکی از علاقه مندی های نویسندگان و ناشران ترکیه این است که کتاب های بیشتری از اندیشمندان، تاریخ نگاران و نویسندگان معاصر ایرانی در ترکیه عرضه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع شیعی در ترکیه طرفداران بسیار دارد

منابع شیعی در ترکیه طرفداران بسیار دارد