مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 10:002023-11-20سياسي

افتتاح کتابخانه برکت روستای « وارگه » در شهرستان چرداول


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ( ره ) ایلام گفت: بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در پاسخ به نیاز جوانان در مناطق محروم نسبت به ساخت کتابخانه اقدام می کند.

- محمد زارع مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام، صبح دوشنبه 29 آبان ماه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: بنیاد برکت با توجه به نگاه ویژه رهبر معظم انقلاب به کتاب و کتابخوانی و نیاز جوامع روستایی و کم تر برخوردار به افزایش سطح مطالعه و آموزش، و هم چنین سیاست های ابلاغی از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، ساخت کتابخانه و مراکز فرهنگی را در دستور کار خود قرار داده است.

  وی افزود: بنیاد برکت تاکنون اقدام های ارزشمندی در حوزه های مختلف در مناطق محروم استان انجام داده است.

  مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام، ادامه داد: با توجه به اینکه روستای وارگه از توابع شهرستان چرداول از روستاهای نخبه پرور و فرهنگی استان ایلام است لذا وجود کتابخانه در این منطقه قطعا در توسعه بیشتر، افزایش سرانه مطالعه و دسترسی راحت مردم این منطقه به کتاب بسیار تاثیرگذار است.

   زارع با اشاره به اینکه کتابخانه مذکور در مساحت 120 متر با طراحی بسیار خوب با مشارکت و همکاری اداره کل کتابخانه های استان ساخته شده است، خاطرنشان کرد: روستای وارگه شهرستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح کتابخانه برکت روستای « وارگه » در شهرستان چرداول

افتتاح کتابخانه برکت روستای « وارگه » در شهرستان چرداول