مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 13:152023-11-08سياسي

برگزاری تور شهروندی عمران و پیشرفت برای مهندسین در شیراز


مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز گفت: تورهای شهروندی عمران و پیشرفت باهدف آگاهی شهروندان از نحوه اجرای پروژه های شهرداری، میزبان مهندسین بود که مورد توجه این قشر تخصصی واقع شد.

- ایسنا/فارس مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز گفت: تورهای شهروندی عمران و پیشرفت باهدف آگاهی شهروندان از نحوه اجرای پروژه های شهرداری، میزبان مهندسین بود که مورد توجه این قشر تخصصی واقع شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا جاویدی امروز، 17 آبان با اشاره به برگزاری تور شهروندی عمران و پیشرفت توسط اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز با هدف آگاهی شهروندان از نحوه اجرای پروژه های شهرداری این کلان شهر اظهار کرد: تور شهروندی عمران و پیشرفت در این هفته میزبان قشر مهندسین بود.

وی بیان کرد: ایستگاه های مترو رحمت و دولت و پروژه های تقاطع غیرهمسطح احمدبن موسی(ع) ـ نواب صفوی ـ کمربندی و قائم ـ رحمت مورد بازدید مهندسین قرار گرفت که مورد استقبال و توجه این قشر تخصصی بود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز بیان کرد: قشر مهندسین در رشته های مختلف در این بازدیدها با ترکیب دانش فنی و تخصصی در حوزه ساخت وساز، نحوه اجرای پروژه های عمرانی و موانع پیش روی آن در ابعاد مختلف که به صورت شبانه روزی در حال فعالیت هستند، آشنا می شون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری تور شهروندی عمران و پیشرفت برای مهندسین در شیراز

برگزاری تور شهروندی عمران و پیشرفت برای مهندسین در شیراز