مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 14:402023-11-03سياسي

راهپیمایی 13 آبان فرصت مغتنمی برای نشان دادن انزجار از سیاست های استکبار جهانی است


نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیای گفت: راهپیمایی 13 آبان فرصت مغتنمی برای نشان دادن انزجار از سیاست های استکبار جهانی است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیای گفت: راهپیمایی 13 آبان فرصت مغتنمی برای نشان دادن انزجار از سیاست های استکبار جهانی است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام 12 آبان ماه در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرکرد، به مناسبت های مختلف پیش روی این هفته اشاره و اظهار کرد: در این هفته یک روز به عنوان روز فرهنگ عمومی نامگذاری شده است که ترویج فرهنگ عمومی کمک همگان را می طلبد و فرهنگ عمومی جامعه باید به گفتمان همگانی تبدیل شود و این گفتمان عمومی نیازمند مشارکت همگانی است و موضوعاتی مثل عفاف حجاب، جوانی جمعیت، فرهنگ کار و تولید، فرهنگ مصرف و دوری از اسراف، فرهنگ انسجام ملی و اعتماد به نفس داخلی، فرهنگ مسجد پروری، فرهنگ صبر باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود و این موارد زمانی محقق می شود که همت همه جانبه مردم و مسئولین بکار گرفته شود.

امام جمعه شهرکرد بیان کرد: پیوند اجتماعی و انسجام ملی باید توسط همه افراد جامعه صورت گیرد تا بزرگان طوایف مختلف بتوانند آرامش و انسجام را در طایفه خود تقویت کنند که این ها نیازمند گفت وگو و جلسه است و باید این گفتمان عملیاتی شود و نباید پیوندهای اجتما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی 13 آبان فرصت مغتنمی برای نشان دادن انزجار از سیاست های استکبار جهانی است

راهپیمایی 13 آبان فرصت مغتنمی برای نشان دادن انزجار از سیاست های استکبار جهانی است