مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 12:402023-11-07بين الملل

آنکارا توافق با نتانیاهو برای پذیرش پناهجویان فلسطینی را تکذیب کرد


دولت ترکیه امروز (سه شنبه) گزارش های منتشرشده مبنی بر توافق «رجب طیب اردوغان» با رژیم صهیونیستی برای پذیرش یک میلیون فلسطینی در خاک ترکیه را تکذیب کرد.

- دولت ترکیه امروز (سه شنبه) گزارش های منتشرشده مبنی بر توافق رجب طیب اردوغان با رژیم صهیونیستی برای پذیرش یک میلیون فلسطینی در خاک ترکیه را تکذیب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برخی رسانه های اپوزیسیون در ترکیه پیش تر گزارش دادند که رجب طیب اردوغان، رییس جمهوری این کشور توافق کرده تا در ازای دریافت پول، میزبان یک میلیون پناهجوی فلسطینی در ترکیه باشد.

اداره مبارزه با تحریف اطلاعات در ترکیه در بیانیه ای اعلام کرد: گزارش منتشرشده در رسانه ها به نقل از بنیامین نتانیاهو مبنی بر اینکه ما در ازای دریافت دو میلیارد دلار قرار است به یک میلیون پناهجوی فلسطینی شهروندی ترکیه را اعطا کنیم، صحت ندارد.

در ادامه این بیانیه آمده است: هیچ مذاکره ای در این باره توسط اردوغان انجام نشده و اظهارات منتسب به نتانیاهو هم وجود خارجی ندارد.

این ادعاها تماماً ساختگی هستند.

این در حالی است که بر اساس گزارش امروز یک رسانه دولتی غزه، از آغاز حملات رژیم صهیونیستی تا امروز حدود 70 درصد از ساکنان نوار غزه وادار به ترک خانه های خود شده و آواره گشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنکارا توافق با نتانیاهو برای پذیرش پناهجویان فلسطینی را تکذیب کرد

آنکارا توافق با نتانیاهو برای پذیرش پناهجویان فلسطینی را تکذیب کرد