مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 19:352023-11-10سياسي

ثبت نام 2 نامزد انتخابات مجلس خبرگان در خراسان شمالی


رییس ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت: تا امروز 2 نفر برای شرکت در انتخابات مجلس خبرگان از حوزه انتخابیه خراسان شمالی ثبت نام کرده اند.

- حسن ناهیدی، رییس ستاد انتخابات خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهارکرد: تا امروز 2 نفر برای شرکت در انتخابات مجلس خبرگان از حوزه انتخابیه خراسان شمالی ثبت نام کرده اند.

وی توصیه کرد نامزدهای انتخابات، ثبت نام خود را به ساعات و لحظات آخر موکول نکنند، گفت: ساعت 18 فردا شنبه، بیستم آبانماه آخرین مهلت ثبت نام نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان است و این مهلت تمدید نخواهد شد.

رییس ستاد انتخابات خراسان شمالی با بیان اینکه دو نفری که تاکنون ثبت نام کرده اند، ثبت نام خود را در خارج از استان انجام داده اند، افزود: کسانی که مایلند در انتخابات خبرگان ثبت نام کنند باید اصل شناسنامه، اصل کارت ملی، 2 قطعه عکس و مدرک تحصیلی سطح 4 حوزه های علمیه را به صورت حضوری به مراکز ثبت نام ارائه نمایند.

ناهیدی تصریح کرد: از نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان فقط در فرمانداری مرکز استان ثبت نام می شود، افزود: علاوه بر فرمانداری مرکز استان، فرمانداری قم و همچنین ستاد انتخابات وزارت کشور نیز کار ثبت نام از نامزد های نمایندگی مجلس  خبرگان ثبت نام به عمل می آورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 2 نامزد انتخابات مجلس خبرگان در خراسان شمالی

ثبت نام 2 نامزد انتخابات مجلس خبرگان در خراسان شمالی