مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 18:202023-10-28فرهنگي

فرهنگ لرستان ریشه در سپیده دم تاریخ دارد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: فرهنگ لرستان ریشه در سپیده دم تاریخ دارد آنجا که بشر برای نخستین بار در غار کادر به اندیشیدن نشست و آدمی بیش از 40 هزار سال پیش در غار یافته نقاشی را به دنیا هدیه داد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: فرهنگ لرستان ریشه در سپیده دم تاریخ دارد آنجا که بشر برای نخستین بار در غار کادر به اندیشیدن نشست و آدمی بیش از 40 هزار سال پیش در غار یافته نقاشی را به دنیا هدیه داد.

اعظم روانشاد ششم آبان ماه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان که در سالن شهید آوینی خرم آباد برگزار شد اظهار کرد: فرهنگ لرستان دانشگاهی است که محصول اندیشه آن 6555 شهید گلگون کفن برای نگهبانی از اسلام و مام است.

وی ادامه داد: فرهنگ لرستان مزین به رهاورد فکری مفاخری چون شهید فخرالدین رحیمی، آیت الله کمالوند، آیت الله بروجردی، شهید بروجردی و شهید شکارچی ها و نورخداهای تا همیشه زنده و مزین است به نام علامه شهیدی، استاد زرینکوب، اوستا، آیت الله آدینه وند و سید فرید قاسمی است.

روانشاد افزود: فرهنگ لرستان ریشه در سپیده دم تاریخ دارد آنجا که بشر برای نخستین بار در غار کادر به اندیشیدن نشست و آدمی بیش از 40 هزار سال پیش در غار یافته نقاشی را به دنیا هدیه داد و زنان ما نخستین کسانی بودند که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ لرستان ریشه در سپیده دم تاریخ دارد

فرهنگ لرستان ریشه در سپیده دم تاریخ دارد