مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 13:552023-10-28سياسي

اطلاعیه وزارت اطلاعات درباره انهدام شبکه گسترده ارتشا


اطلاعات سیستان و بلوچستان در اطلاعیه ای از انهدام شبکه گسترده ارتشا، اختلاس و زمین خواری به ارزش پنج هزار میلیارد ریال را در شهرستان سراوان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، در اطلاعیه اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان آمده است: این اداره کل در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری برای برخورد با مفاسد کلان اقتصادی و اداری و جلوگیری از ایجاد شبکه های فساد و تبانی در سال مهار تورم و رشد تولید با همکاری دادگستری سراوان اقدامات صیانتی و اطلاعاتی ویژه ای را برای شناسایی و برخورد با مفسدان اقتصادی و زمین خواران کلان در این شهرستان در دستور کار خود قرار داد.

در این راستا با عنایات خداوند متعال و تلاش شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) با همکاری با هماهنگی مقامات قضایی و همراهی اعضای شورای تأمین، شناسایی یک شبکه گسترده ارتشا و اختلاس و زمین خواری از اسفندماه سال 1401 آغاز و طی چند ماه کار اطلاعاتی و جمع آوری ادله و مستندات قضایی، یک باند بزرگ اختلاس و زمین خواری در شهرستان سراوان مورد ضربه قرار گرفت.

بر پایه این گزارش، پس از شناسایی اراضی دولتی و ملی تصرف شده در شهرستان سراوان با دستور مقام قضایی تاکنون بیش از 65 هکتار از اراضی مذکور به ارزش 500 میلیارد تومان از ید زمین خواران آزاد و به بیت المال برگردانده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعیه وزارت اطلاعات درباره انهدام شبکه گسترده ارتشا

اطلاعیه وزارت اطلاعات درباره انهدام شبکه گسترده ارتشا