مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 14:352023-11-03سياسي

انگلیس، ریشه ی اصلی شجره ملعونه صهیونیست است


خطیب جمعه قم با تاکید بر اینکه انگلیس خبیث ریشه ی اصلی این شجره ملعونه صهیونیستی است، گفت: انگلیس بنیان گذار دولت جعلی و متجاوز اسراییل است که ام الفساد و مایه ی کشتار میلیون ها انسان بی گناه بوده است.

- ایسنا/قم خطیب جمعه قم با تاکید بر اینکه انگلیس خبیث ریشه ی اصلی این شجره ملعونه صهیونیستی است، گفت: انگلیس بنیان گذار دولت جعلی و متجاوز اسراییل است که ام الفساد و مایه ی کشتار میلیون ها انسان بی گناه بوده است.

آیت الله سید محمد سعیدی امروز 12 آبان در مراسم نماز جمعه که در مصلی قدس قم برگزار شد، پس از توصیه به تقوا، عنوان کرد: حضرت علی(ع) در خطبه 198 نهج البلاغه در رابطه با تقوا فرازهایی دارند از جمله اینکه می فرمایند تقوا بینایی و بصیرتی است که کوری دل ها را ازبین می برد.

انسان ذاتا و فطرتا دل داده خداست و به خدا گرایش دارد و به دنبال این است که راهی پیدا کند تا به خدا وصل شود، بی شک بهترین راه تقوای الهی است.

وی با اشاره به دیدار دانش آموزان کشور با رهبر معظم انقلاب، در چهارشنبه هفته گذشته به مناسبت روز دانش آموز، گفت: رهبر انقلاب در این دیدار جوانان و نوجوانان را به تعمق و دقت بر روی مسائل فراخواندند و دلیل آن را چنین گفتند که چون فردا مال شماست و بازوهای پیشرفت کشور شما هستید، شما جوانان امروز باید از قضایای مهم تحلیل داشته ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انگلیس، ریشه ی اصلی شجره ملعونه صهیونیست است

انگلیس، ریشه ی اصلی شجره ملعونه صهیونیست است