مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 16:152023-11-12اقتصادي

قاچاق البسه، موجب ورشکستگی کارخانجات نساجی می شود / بی توجهی به مصوبه شورای تامین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو ، مدیر عامل کارخانه نساجی پشم بافی فاستونی آسیا که در کرمان فعال است، گفت: قاچاق البسه و پوشاک ، موجب ورشکستگی کارخانجات نساجی می شود، - مدیر عامل کارخانه تولیدی نساجی فاستونی آسیا گفت: قاچاق البسه و پوشاک، موجب ورشکستگی کارخانجات نساجی می شود و به تولید ملی ضرر می زند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو ، مدیر عامل کارخانه نساجی پشم بافی فاستونی آسیا که در کرمان فعال است، گفت: قاچاق البسه و پوشاک ، موجب ورشکستگی کارخانجات نساجی می شود، اشتغال را تحت شعاع قرارداده و به تولید ملی ضرر می زند.

رضا بنی اسدی در جریان بازدید جمعی از خبرنگاران از این کارخانه افزود: گلوگاه قاچاق البسه و پوشاک باید توسط نهادهای ذیربط گرفته شود تا کارخانجات نساجی با مشکل تعطیلی و ورشکستگی روبرو نشوند.

 او اظهار داشت: پارچه های چینی قاچاق ، کیفیت چندانی ندارند و تداوم روند قاچاق پارچه و لباس، به تولید ملی ضرر می زند ، که باید یک اقدام اساسی در این خصوص صورت گیرد.

وی گفت: جلوگیری از قاچاق، می تواند منجر به افزایش تولید ، اشتغالزایی و صادرات و ارزآوری شود.

او از مسئولین خواست تا با فراهم آوری واردات ماشین آلات جدید نساجی با توجه به فرسوده بودن برخی دستگاهها و نیز توجه به اعطای وامهای کم بهره به کارخانجات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاچاق البسه، موجب ورشکستگی کارخانجات نساجی می شود / بی توجهی به مصوبه شورای تامین

قاچاق البسه، موجب ورشکستگی کارخانجات نساجی می شود / بی توجهی به مصوبه شورای تامین