مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 19:202023-11-15اقتصادي

اجرای 5 کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب شهر دورود از بستر رودخانه تیره رود


مدیرعامل شرکت آبفا لرستان از اجرای 5 کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب در شهردورود از بستر رودخانه تیره رود خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت آبفا لرستان از اجرای 5 کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب در شهردورود از بستر رودخانه تیره رود خبر داد.

یاسر اکبریان امروز 24 آبان ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به دغدغه های زیست محیطی و مسائل بهداشتی در شهر دورود با تلاش جهادی همکاران معاونت بهره برداری و توسعه فاضلاب و مشاورین و پیمانکار، شبکه اصلی جمع آوری فاضلاب به طول 5 کیلومتر و قطر 1000 م م و استفاده از خطوط کارشده قبلی موجب شد فاضلاب 80 درصد از مناطق شهری که به صورت پراکنده از نقاط مختلف وارد رودخانه تیره می شود.

وی تصریح کرد: جمع آوری و به خارج از شهر هدایت شود این موضوع علاوه بر کاهش مخاطرات بهداشتی و سلب آسایش شهروندان ناشی از بوی نامطلوب و مباحث زیباشناختی، استفاده از آن را در آبیاری محصولات کشاورزی جلوگیری کرد.

مدیرعامل شرکت آبفا لرستان با اشاره به میزان اعتبارات هزینه شده برای این طرح، افزود: برای انجام این اقدامات 1000 میلیارد ریال هزینه شده است که جمعیتی در حدود 100 هزار نفر را تحت پوشش قرار می دهد.

اکبریان خاطرنشان کرد: با بازنگری مطالعات انجام شده قبلی و اتخاذ تدابیر جدید ضمن کاهش هزینه ها یک ایستگاه پمپاژه از طرح حذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 5 کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب شهر دورود از بستر رودخانه تیره رود

اجرای 5 کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب شهر دورود از بستر رودخانه تیره رود