مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 09:452023-10-28اقتصادي

تشکیل بانک اطلاعاتی کاهش سوانح و تسریع درمان، نیاز ضروری گیلان


استاندار گیلان با اشاره به شمار بالای جمعیت در استان و بروز سوانح منتج به تروما گفت: تشکیل و تدوین بانک اطلاعاتی برای کاهش ظهور آسیب و سوانح تروما و همچنین تسریع در درمان بیماران ناشی از تروما از سوی پژوهشکده تروما لازم و ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی استاندار گیلان امروز در آیین افتتاح پژوهشکده تروما کشور در رشت با بیان اینکه به لحاظ علمی پژوهش در امور پیشتاز و حائز اهمیت است، اظهار کرد: راه اندازی پژوهشکده تروما در پیشگیری از حوادث و بروز سوانح و همچنین آسیب شناسی پس از آن، بسیار لازم است.

  وی با اشاره به شمار بالای مسافر و گردشگر در گیلان افزود: در کنار حجم بالای حضور گردشگران در گیلان، تروما عابر و موتور سوار نیز در گیلان بسیار زیاد است و باید با پژوهش های موثر کاهش پیدا کند.

  استاندار گیلان همچنین تشکیل و تدوین بانک اطلاعاتی برای کاهش ظهور آسیب و سوانح تروما و همچنین تسریع در درمان بیماران ناشی از تروما را لازم و ضروری است.

  نماینده عالی دولت در گیلان با حائز اهمیت برشمردن مقوله آموزش در توسعه نظام سلامت گفت: پژوهشکده تروما می تواند پایگاهی برای آموزش و انتقال مفاهیم تروما به محصلان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل بانک اطلاعاتی کاهش سوانح و تسریع درمان، نیاز ضروری گیلان

تشکیل بانک اطلاعاتی کاهش سوانح و تسریع درمان، نیاز ضروری گیلان