مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 13:002023-10-27ورزشي

لزوم شناساندن شمشیربازی به عموم جامعه


متولی ورزش کلان شهر شیراز خواستار شناساندن شمشیربازی به عموم جامعه شد و گفت: باید به طرق مختلف مردم را بیشتر به این رشته جذب کنیم.

- ایسنا/فارس متولی ورزش کلان شهر شیراز خواستار شناساندن شمشیربازی به عموم جامعه شد و گفت: باید به طرق مختلف مردم را بیشتر به این رشته جذب کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره ورزش شیراز، رییس و اعضا هیأت شمشیربازی شیراز با حضور در دفتر سرپرست اداره ورزش وجوانان شهرستان شیراز دیدار و گفت و گو کردند.

در این نشست، رامین ساعیان رییس هیأت شمشیربازی شیراز، ضمن معرفی مسئولا هیأت خود به گزارش سایت قطره و به نقل ازعملکرد 6 ماهه هیأت شمشیر بازی پرداخت و خواستار حمایت از این رشته به جهت ترویج هرچه بهتر و بیشتر شمشیر بازی در بین عموم مردم و تجهیز زیرساخت ها و تجهیزات این رشته، شد.

در این دیدار نازنین گلبدن نائب رییس، جلال کبوتری مسئول فرهنگی، فاطمه خاقانی مسئول آمار ، علیرضا سعادت جو بازرسی باشگاه ها و مستحکم فرد روابط عمومی هیأت شمشیر بازی شیراز حضور و نسبت به مشکلات حوزه مدیریتی وزیرساختی خود مطالبی را ارائه دادند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز نیز در این جلسه بیان کرد : شمشیر بازی علی رغم اینکه تجهیز محور هست اما علاقه مندان خاصی در شیراز و استان دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم شناساندن شمشیربازی به عموم جامعه

لزوم شناساندن شمشیربازی به عموم جامعه