مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 11:502023-11-04اقتصادي

حضور شرکت مس در هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران کانمین


هفدهمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین آلات، تجهیزات و صنایع وابسته تهران (ایران کانمین 2023) با حضور شرکت ملی مس ایران شنبه 13 آبان ماه در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازنیسیکو به نقل از مس پرس، در این نمایشگاه که پس از 2 سال وقفه برگزار می شود، بیش از 300 شرکت داخلی و خارجی حضور دارند و محصولات و خدمات خود را در زمینه های مختلف معدنی، از جمله استخراج، فرآوری، اکتشاف، تجهیزات، ماشین آلات و خدمات ارائه می کنند.

بنا بر اعلام ستاد برگزاری نمایشگاه در این دوره،74 شرکت خارجی از کشورهای نظیر روسیه، چین، هند، آلمان، بلاروس و کانادا، امارات و افغانستان شرکت می کنند.

شرکت ملی صنایع مس ایران که به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های معدنی ایران در این نمایشگاه حضور دارد محصولات و دستاوردهای خود را در معرض دید علاقه مندان و بازدیدکنندگان قرار می دهد.

افزون بر این در حاشیه این نمایشگاه نشست های تخصصی و کارگاه های آموزشی با موضوع مسئولیت های اجتماعی، تامین مالی، چالش های توسعه پایدار، هوشمندسازی، تحول دیجیتال و انقلاب صنعتی چهارم برگزار می شود.

علاقه ‎مندان به موضوعات معدن، ماشین آلات و تجهیزات معدنی می توانند از تاریخ 13 لغایت 16 آبان ماه 1402 از این نمایشگاه بازدید بعمل آورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور شرکت مس در هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران کانمین

حضور شرکت مس در هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران کانمین