مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 15:202023-11-12سياسي

بررسی اعتراض داوطلبان نمایندگی مجلس از 25 آبان شروع می شود


فرایند و بررسی اعتراض داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در هیات نظارت استان تحت هیات مرکزی نظارت از 25 آبان ماه شروع می شود و طی دو مرحله تا 20 بهمن ماه ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور در تشریح آخرین وضعیت و فرآیند برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: براساس قانون، فرآیند بررسی صلاحیت داوطلبان نمایندگی مجلس در هیات های اجرایی به پایان رسیده و در پایان روز 18 آبان ماه نتایج بررسی و صورت جلسه های تنظیم شده از سوی هیات های اجرایی به ستاد انتخابات وزارت کشور ارسال شده است .

وی افزود: این مستندات برای هیات نظارت ارسال شده و نتایج بررسی های انجام شده در تاریخ های 19 و 20 آبان ماه از طریق فرماندار مرکز حوزه به صورت پیامکی - تلفنی و یا پستی به داوطلبان ابلاغ شده است.

وی با تاکید براینکه داوطلبان به محض دریافت ابلاغ می توانند به صورت شخصی به فرمانداری مرکز حوزه مراجعه و مستندات عدم احراز و یا عدم تایید را درخواست کنند، گفت:  فرماندار مرکز حوزه ملزم هست مستندات عدم احراز یا عدم تایید را به فرد داوطلب مورد نظر اعلام کند که این براساس قانون انجام می شود.

اسلامی تصریح کرد: در ادامه چنانچه داوطلب نسبت به نتیجه بررسی صلاحیت در هیات اجرایی معترض باشد براساس قانون از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی اعتراض داوطلبان نمایندگی مجلس از 25 آبان شروع می شود

بررسی اعتراض داوطلبان نمایندگی مجلس از 25 آبان شروع می شود