مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 08:252023-11-01اقتصادي

ایمن سازی 15 تقاطع در محورهای اصلی خراسان شمالی


مدیرکل راهداری و حمل ونقل خراسان شمالی گفت: طی 7 ماه گذشته در راستای اصلاح و رفع نقاط پرتصادف، 15 تقاطع در محورهای بزرگراهی و اصلی خراسان شمالی ایمن سازی شد.

- محمد مشتری، مدیرکل راهداری و حمل ونقل خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: طی 7 ماه گذشته در راستای اصلاح و رفع نقاط پرتصادف، 15 تقاطع در محورهای بزرگراهی و اصلی خراسان شمالی با صرف حدود 15 میلیارد ریال اعتبار، ایمن سازی شد.

وی گفت: طی این مدت عملیات اجرایی 2 نقطه پرتصادف نیروگاه شیروان و تقاطع امیرآباد در شهرستان جاجرم به ارزش تقریبی 30 میلیارد ریال به پایان رسید.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل خراسان شمالی افزود: 3 نقطه پرتصادف و حادثه خیز پمپ بنزین فلاح و تقاطع اتیمز و واریانت شهرآباد به ارزش 170 میلیارد با پیشرفت بیش از 50 درصد در حال انجام است.

وی ادامه داد: همچنین در این بازه زمانی عملیات اجرایی 16 نقطه پرتصادف در محدوده های بدرانلو، باباامان، مملجه، خانلق، مایوان، نجف آباد و جعفرآباد با بیش از 700 میلیارد ریال اعتبار آغاز شد.

مشتری تصریح کرد: عملیات شانه سازی و اصلاح شیب شیروانی در راستای ارتقای ایمنی و کاهش حوادث جاده ای در محورهای مواصلاتی استان به طول 40 کیلومتر اجرا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمن سازی 15 تقاطع در محورهای اصلی خراسان شمالی

ایمن سازی 15 تقاطع در محورهای اصلی خراسان شمالی