مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 12:202023-11-21فرهنگي

به تماشای«نسل خلیل»/ شب هژیر مهرافروز در تالار وحدت


هژیر مهرافروز (خواننده و آهنگساز موسیقی ایرانی) با همراهی تنبورنوازان «نسل خلیل» شامگاه گذشته 29 آبان ماه با حضور جمعی از علاقمندان در تالار وحدت روی صحنه رفت.

- هژیر مهرافروز (خواننده و آهنگساز موسیقی ایرانی) با همراهی تنبورنوازان نسل خلیل شامگاه گذشته 29 آبان ماه با حضور جمعی از علاقمندان در تالار وحدت روی صحنه رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این اجرا که آهنگسازی قطعات آن بر عهده هژیر مهرافروز بود، علاوه بر گروه تنبورنوازان نسل خلیل ، شهریار نظری (دف)، امین یساولی (عود) و غدیر ثاقب (طبلا) این هنرمند را همراهی کردند.

شمس من و خدای من ، جانِ جان ، بروید ای حریفان و شراب ارغوانی از جمله قطعاتی بودند که در این کنسرت اجرا شدند و این در حالی بود که بخشی از اجرای گروه در فضای بداهه خوانی و بداهه نوازی شکل گرفت.

گروه تنبورنوازان نسل خلیل که در سال 1394 توسط هژیر مهرافروز بنیان گذاری شده و فعالیت رسمی خود را به همراه گروه آیان که دارای سابقه اجرایی بیشتری در عرصه موسیقی بود، آغاز کرد.

این اجرا همچنین به دلیل استقبال مخاطبان برای23 دی ماه نیز تمدید شد و مازیار لرستانی (بازیگر و کارگردان)، حمید عجمی خوشنویس) و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به تماشای«نسل خلیل»/ شب هژیر مهرافروز در تالار وحدت

به تماشای«نسل خلیل»/ شب هژیر مهرافروز در تالار وحدت