مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 09:452023-11-04سياسي

بهسازی 3800 کلاس درس در مدارس استان فارس


در قالب طرح شهید سید روح الله عجمیان ، سه هزار و 800 کلاس درس استان فارس بهسازی و شادابسازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم از شیراز، محمدخلیل عسکری در مراسم رونمایی از دستاور های طرح شهید عجمیان قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر در استان فارس اظهارداشت: قلب و مرکز ثقل اجرای این طرح، مدرسه است و تمام کادر مدرسه برای اجرای آن پای کار آمده و یک کار جهادی و انقلابی انجام دادند.

وی با یادآوری اینکه طرح شهید عجمیان در تابستان امسال شروع شد، افزود: در این طرح نقطه اصلی مدرسه، کلاس درس بود و دانش آموزان و همکاران نیز این کار جهادی را انجام دادند.

عسکری تصریح کرد: اکثریت گروه های جهادی که در این طرح فعالیت می کردند متعلق به آموزش و پرورش بود و این یعنی آموزش و پرورش آمده است تا نظم جدید جهانی را که رهبر معظم انقلاب فرموده را به معنی واقعی کلمه اجرایی و عملی کند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: یکی از رویکرد ها و سیاست‎های دولت سیزدهم و تاکید رییس جمهور و وزیر آموزش و پرورش این است که به مدارس عادی دولتی توجه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه طرح مولدسازی که دولت آن را دنبال می کند را به مدیران مدارس تفویض اختیار کردیم، گفت: رهبر انقلاب دستور فرمودند آموزش و پرورش از قوانین استثنا باشد لذا هر کجا که مدیران ادارات نتوانستند طرح مذکور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهسازی 3800 کلاس درس در مدارس استان فارس

بهسازی 3800 کلاس درس در مدارس استان فارس