مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 18:302023-11-12سياسي

ّ فعالیت 2 مراکز یادگیری محلی مشارکتی در ندامتگاه های کردستان


معاون سواد آموزی آموزش و پرورش کردستان از فعالیت 2 مراکز یادگیری محلی مشارکتی در ندامتگاه های سنندج و کامیاران خبر داد و گفت: در این مراکز علاوه بر سواد پایه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، گلبهار خسروی عصر امروز در نشست مشترک با اداره کل زندانهای استان که با موضوع بررسی مسائل و مشکلات سواد آموزی ندامتگاه ها برگزار شد، با اشاره به تفاهم نامه همکاری سازمان نهضت سواد آموزی با سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی، اظهار کرد: در همین راستا هر ساله بر اساس حجم ابلاغی، زندانیان واجد شرایط و افراد بی سواد و کم سواد در دوره های سواد آموزی ثبت نام و تحت آموزش قرار می گیرند.

 وی خاطرنشان کرد: امسال 13 هزار و 800 نفر برای استان در دوره های سواد آموزی از طریق سازمان نهضت سواد آموزی حجم ابلاغ شده است.

وی افزود: در اجرای طرح سوادآموزی ندامتگاه 101 نفر حجم به استان اختصاص یافته است که 26 نفر آن مربوط به دوره سوادآموزی، 40 نفر انتقال و 35 نفر نیز دوره تحکیم است که در بین شهرستانهایی که دارای ندامتگاه هستند توزیع شده است.

 خسروی افزود: بر اساس اعلام سازمان نهضت سوادآموزی در صورت وجود افراد واجد شرایط برای ثبت نام در دوره های سواد آموزی بیش از حجم ابلاغی، امکان ثبت نام و تشکیل کلاس در ندامتگاه ها وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ّ فعالیت 2 مراکز یادگیری محلی مشارکتی در ندامتگاه های کردستان

ّ فعالیت 2 مراکز یادگیری محلی مشارکتی در ندامتگاه های کردستان