مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 14:152023-11-17سياسي

غزه سبب بیداری وجدان های عالم شد


به برکت خون شهدای مظلوم غزه امروز شاهد بیداری افکار عمومی دنیا از انگلیس تا آمریکا و آسیا هستیم که ملت ها اجتماعات صدها هزار نفری را برپا و این جنایات را محکوم می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودان، حجت الاسلام محمد بارانی در خطبه های نماز جمعه ظهر امروز رودان با تبریک سالروز ولادت عقیله بنی هاشم زینب کبری سلام الله علیها گفت: حضرت یک بانوی برجسته تاریخ است که عظمت حضور یک زن را در یکی از مهمترین مسائل تاریخ نشان داد و با مجاهدت ایشان یک شکست نظامی ظاهری تبدیل به یک پیروزی قطعی و دائمی شد.

وی صبر و بصیرت را دو ویژگی مهم عقیله بنی هاشم معرفی و تصریح کرد: این دو خصوصیت برای علمداری جبهه حق لازم و ضروری است لذا جامعه انقلابی ایران اسلامی که امروز توفیق پرچمداری عمومی جبهه حق را دارد نیز باید خود را متصف به این عوامل مهم کند.

حجت الاسلام بارانی با گرامیداشت روز پرستار عنوان کرد: پرستاران از شریف ترین و خدوم ترین اقشار جامعه هستند که مجاهدت این عزیزان در ایام کرونا سند روشن این ادعاست و همگان مشاهده کردند که قشر پرستار جان خود را برای خدمت به مردم کف دست گرفتند.

وی افزود: استخدام قطعی پرستاران دوران کرونا، اجرای کامل قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری، جبران کمبود نیروی پرستار در مراکز درمانی و تضمین امنیت شغلی پرستاران از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غزه سبب بیداری وجدان های عالم شد

غزه سبب بیداری وجدان های عالم شد