مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 07:502023-11-07حوادث

تصادف زنجیره ای 4 خودرو در محدوده پارک ملی گلستان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان گفت: در اثر وقوع تصادف زنجیره ای در پارک ملی این استان هشت نفر مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان ، قاسم غریب آبادی دوشنبه شب در تشریح جزییات این حادثه اظهار کرد: وقوع این تصادف زنجیره ای که دوشنبه شب رخ داد، به منظور اعزام نیروهای کمکی امداد و نجات، از طریق پرسنل مرکز فوریت های پزشکی پیش بیمارستانی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان (EOC)، گزارش شد.

وی بیان کرد: پس از هماهنگی های لازم 6 نفر از امدادگران، امداد و نجات مستقر در 2 پایگاه امداد جاده ای از سه راهی گالیکش و تنگراه در قالب سه تیم با 2 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودرو ست نجات به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: نوع این حادثه جاده ای و بین چهار دستگاه خودرو (پراید، پژو 405، مزدا وانت و نیسان وانت) در محل محدوده روستای آق قمیش واقع در مسیر گالیکش - پارک ملی گلستان بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: سرنشینان این چهار دستگاه خودرو حادثه دیده در مجموع 10 نفر بودند که هشت نفر از آنان مصدوم شدند.

غریب آبادی افزود: از مجموع مصدومان این تصادف، سه نفر به صورت سرپایی و در محل وقوع حادثه توسط نیروهای اورژانس مداوا شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادف زنجیره ای 4 خودرو در محدوده پارک ملی گلستان

تصادف زنجیره ای 4 خودرو در محدوده پارک ملی گلستان