مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 17:252023-11-14سياسي

مدیر حوزه های علمیه فارس: برداشت های افراطی از نقش اسلام در پزشکی درست نیست


مدیر حوزه های علمیه فارس در نشست خبری از برگزاری ششمین همایش بین المللی «سیره نبوی(ص) در طب» گفت: برداشت افراطی از دین و سلامت متاسفانه طی چند سال گذشته با عنوان طب اسلامی در جامعه نشر پیدا کرد.

- شیراز میزبان ششمین همایش بین المللی سیره نبوی(ص) در طب می شود مدیر حوزه های علمیه فارس: برداشت های افراطی از نقش اسلام در پزشکی درست نیست ایسنا/فارس مدیر حوزه های علمیه فارس در نشست خبری از برگزاری ششمین همایش بین المللی سیره نبوی(ص) در طب گفت: برداشت افراطی از دین و سلامت متاسفانه طی چند سال گذشته با عنوان طب اسلامی در جامعه نشر پیدا کرد.

از این رو در ششمین همایش به روشنگری این موضوع خواهیم پرداخت چرا که این برداشت های افراطی از نقش دین اسلام در حوزه پزشکی درست نیست.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا محمودی امروز، 23 آبان در نشست خبری با خبرنگاران از برگزاری ششمین همایش بین المللی سیره نبوی(ص) در طب به میزبانی شهر شیراز خبر داد و گفت: آیین افتتاحیه این همایش روز سه شنبه، 30 آبان ماه امسال همزمان با نماز مغرب و عشا در حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار می شود و پس از برپایی نشست های علمی با محوریت ویژگی های فرشتگی پزشکی، سلامت معنوی بر مبنای حیات طیبه نبوی، تبیین نظام غایی طبابت در سیره، جایگاه نفس در نسل های مختلف پزشکی، سلامت و آسیب های اجتما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر حوزه های علمیه فارس: برداشت های افراطی از نقش اسلام در پزشکی درست نیست

مدیر حوزه های علمیه فارس: برداشت های افراطی از نقش اسلام در پزشکی درست نیست