مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 19:052023-10-28فرهنگي

برگزاری نشست تخصصی «چالش های تصویرسازی» در قم


نشست تخصصی «چالش های تصویرسازی» از سلسله برنامه های جانبی نخستین سوگواره ملی «سلسله طلایی» با حضور کاظم طلایی و محمد حسین صلواتیان دو تصویرگر کتاب های کودک و نوجوان در قم برگزار شد.

- ایسنا/قم نشست تخصصی چالش های تصویرسازی از سلسله برنامه های جانبی نخستین سوگواره ملی سلسله طلایی با حضور کاظم طلایی و محمد حسین صلواتیان دو تصویرگر کتاب های کودک و نوجوان در قم برگزار شد.

کاظم طلایی دبیر رشته تصویرسازی پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر ، مدرس تصویرگری ، مدیر مسئول انتشارات طلایی و عضو هیئت داوران نخستین سوگواره ملی سلسله طلایی در این نشست بر ضروت توجه به نوع تولید محتوا و روحیه کودکان در خلق آثار تصویرگری تأکید کرد و گفت: ما باید دنیای کودکان را خوب بشناسیم، بفهمیم و تخصص، علم و قابلیت ها را درخدمت آنها به کار بگیریم.

وی تصریح کرد: اگر این دو موضوع به هم نزدیک شوند و هنر به دنبال این باشد که مفهوم را درست به مخاطب منتقل کند، کار نیز به درستی انجام می شود.

عضو هیئت داوران نخستین سوگواره سلسله طلایی افزود: تصویرسازان در تصویرگری، ابتدا کودک را با نگاه کودکانه می بینند و سپس از هنر استفاده می کنند، بنابراین با این تفاسیر است که متوجه جایگاه تصویرسازی کتاب کودک می شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست تخصصی «چالش های تصویرسازی» در قم

برگزاری نشست تخصصی «چالش های تصویرسازی» در قم