مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 21:202023-11-19اجتماعي

آماده باش ستاد مدیریت بحران و امدادگران فارس در پی هشدار قرمز هواشناسی


مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس از آماده باش ستاد مدیریت بحران در پی صدور هشدار قرمز هواشناسی در این استان خبر داد.

- با توجه به ورود سامانه بارشی جدید برای روز دوشنبه و سه شنبه، 29 الی 30 آبان ماه جاری به استان فارس، اداره کل هواشناسی فارس هشدار قرمز برای مناطق شمال غرب استان فارس صادر کرد.

در همین راستا مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس در گفت وگو با خبرنگار ایسنا گفت: با توجه به پیش بینی های اداره کل هواشناسی فارس از روز دوشنبه تا سه سنبه بارش هایی را در سطح استان فارس خواهیم داشت و امروز هشدار سطح قرمز از سوی سازمان هواشناسی کشور صادر شد که بارندگی در شمال غرب استان شدت بیشتری خواهد داشت.

فرهاد سعدی تصریح کرد: در چند ماه اخیر 4 جلسه ستادی مدیریت بحران و تقریبا به همین میزان جلسات شهرستانی در هریک از شهرستان های تابعه استان برگزار شده و دستورالعمل های پاییزه و زمستانه برای اعضای ستاد بحران استان و فرمانداری ها ارسال شده است.

وی از هم استانی ها خواست تا به نکاتی نظیر خودداری از توقف و تردد در بستر و حاشیه رودخانه ها و مسیل ها توجه کرده و از سفرهای برون شهری و کوهنوردی و سکونت در حریم و بستر رودخانه ها خودداری کنند و سپس افزود: همچنین بازگشایی کانال ها و آبروهای درون و برون شهری، آمادگی کامل دستگاه های اجرایی و امدادرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش ستاد مدیریت بحران و امدادگران فارس در پی هشدار قرمز هواشناسی

آماده باش ستاد مدیریت بحران و امدادگران فارس در پی هشدار قرمز هواشناسی