مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 11:412023-11-04سياسي

فریادهای طوفانی مردم کرمان بر سر رژیم کودک کش صهیونستی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، مردم شهرستان های استان کرمان همصدا با مردم دیگر استان های کشور در یوم الله 13 آبان ماه، روز ملی مبارزه با استکبار، به خیابان آمده و ضمن گرامیداشت این روز از مردم مظلوم فلسطین هم حمایت کرده و بر سر رژیم کودک کش صهیونیستی فریاد زدند.

حضور گسترده دانش آموزان رفسنجان در روز استکبارستیزی دانش آموزان شهرستان رفسنجان مسیر خیابان امام(ره) تا میدان قدس را راهپیمایی کردند و شعارهای ضد استکباری سردادند.

شفیعی مدیر آموزش وپرورش رفسنجان در این مراسم اظهار کرد: دانش آموزان امروز آمدند تا بگویند غزه و فلسطینی که در آتش وخون قرار دارد، یارانی دارد که منتظر امر رهبر و مقتدایشان هستند، که اگر امر کنند هیچ چیز از رژیم صهیونیستی باقی نخواهد ماند.

به زودی جشن نابودی رژیم صهیونیستی را برگزار می کنیم مردم شهرستان سیرجان به ویژه دانش آموزان و دانشجویان نیز امروز حضوری گسترده در مراسم راهپیمایی 13 آبان داشتند.

 در این مراسم که از چهار راه فرهنگ تا گلزار شهدای گمنام برگزار شد، علی دستوری فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج سیرجان سخنرانی کرد و گفت: فرارسیدن یوم الله 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به منظور اعلام انزجار مستکبران عالم و در راس آن آمریکا و به ویژه این روزها اعلام انزجار و تنفر از رژیم صهیونیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فریادهای طوفانی مردم کرمان بر سر رژیم کودک کش صهیونستی

فریادهای طوفانی مردم کرمان بر سر رژیم کودک کش صهیونستی