مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 19:002023-11-06ورزشي

شکست نماینده شیراز در لیگ برتر بسکتبال / گلایه شیرازی ها از تیم داوری


مدیرفنی تیم شیرازی حاضر در لیگ برتر بسکتبال عقیده دارد که تیمش به رغم ارائه بازی خوب در زمین حریف مدعی خود، به خاطر اشتباهات داوری و از دست دادن دو بازیکن خارجی و موثر خود در برخی دقایق مهم بازی، - ایسنا/فارس مدیرفنی تیم شیرازی حاضر در لیگ برتر بسکتبال عقیده دارد که تیمش به رغم ارائه بازی خوب در زمین حریف مدعی خود، به خاطر اشتباهات داوری و از دست دادن دو بازیکن خارجی و موثر خود در برخی دقایق مهم بازی، مغلوب کاله مازندران شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم بسکتبال لیموندیس فارس در هفته سوم رقابت های لیگ برتر عصر دوشنبه، 15 آبان در آمل به مصاف تیم مدعی کاله رفت و در پایان با نتیجه 94 بر 85 مغلوب میزبان خود شد.

مدیرفنی لیموندیس پس از این مسابقه در گفت وگویی کوتاه با خبرنگار ایسنا، برخی اشتباهات تیم داوری مسابقه را عامل شکست تیمش دانست و گفت: بچه های ما بسیار خوب بازی کردند و تا لحظه آخر هم جنگیدند اما داور خیلی اذیتمان کرد و با اعلام خطاهای اشتباه علیه ما، باعث شد تا دو بازیکن خارجی مان را در دقایق زیادی از دست بدهیم.

هادی عامری افزود: کاله تیم نایب قهرمان فصل گذشته مسابقات است که بازیکنانش چندسال است کنار هم بازی می کنند و به یک تیم هماهنگ و قوی تبدیل شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست نماینده شیراز در لیگ برتر بسکتبال / گلایه شیرازی ها از تیم داوری

شکست نماینده شیراز در لیگ برتر بسکتبال / گلایه شیرازی ها از تیم داوری