مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 14:152023-11-19سياسي

اقتدار امنیتی، ثمره داشتن تفکر بسیجی است.


ردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه استان کرمانشاه امروز در دیدار فرماندهان و بسیجیان با نماینده محترم ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: ما درحالی که دورتادورمان در تلاطم و آتش هست، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه امروز یکشنبه در دیدار فرماندهان نیروهای مسلح و بسیجیان با نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی اظهار کرد: ما ملت غزه را، ملت مظلوم اما مقتدر خطاب می کنیم زیرا غزه در حال حاضر در عین مظلومیت مقتدرانه در حال دفاع هست.

وی با اشاره به این که جهان در حال شکل گیری آرایش جدید در تمام عرصه های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی است، افزود: یک قسمت کوچک از این دنیا همین ملت غزه هست که به دلیل شعار جهانی داشتن، امروز برای همه ملت ها نام و شهرتی آشنا و جهانی دارد.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه فروپاشی رژیم صهیونیستی زودرس دانست و عنوان کرد: رژیم صهیونیستی با این جنایات و اعمالی که مرتکب شد، نشان داد که خیلی زودتر از زمانی که مقام معظم رهبری(مدظله) بیان کرده است، ازهم پاشیده خواهد شد.

وی آینده را از آن فلسطین دانست و ادامه داد: یکی از این نشانه های فروپاشی برگزاری جلسات فرماندهان نظامی و امنیتی غرب در خود ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتدار امنیتی، ثمره داشتن تفکر بسیجی است.

اقتدار امنیتی، ثمره داشتن تفکر بسیجی است.