مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 13:452023-11-08سياسي

جنایات رژیم صهیونیستی باید به دور از هرگونه ملاحظات سیاسی رسیدگی شود


برقراری نظم و امنیت از مهم ترین شاخصه های شکل گیری دولت مدرن و انتقال جامعه از حالت سنتی به صنعتی است و دادستان ها در اجرای آن می توانند به دولت های خود کمک شایانی کنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام موحدی در بیست و یکمین اجلاس دادستان های کل عضو سازمان همکاری شانگهای در جمع اعضای سازمان همکاری شانگ های سخنرانی کرد.

متن سخنرانی دادستان کل کشور به شرح ذیل است: در ابتدا از طرف خود و همکارانم از میزبانی گرم دادستان محترم کل دیوان عالی جمهوری خلق چین و کسانی که در برگزاری این اجلاس تلاش کرده اند و همچنین از دبیرخانه سازمان همکاری شانگ های صمیمانه تشکر می کنم.

به امید اینکه اجلاس حاضر، دستاورد های موثر و عملی برای اعضای محترم شرکت کننده و به تبع آن برای مردم کشورهایمان بدنبال داشته باشد.

جناب آقای رییس و هیئت های محترم لازم است ابتدا تاسف عمیق خود را به جنایاتی که امروزه در فلسطین اشغالی به مردم بی پناه و مظلوم غزه که از سوی رژیم اشغالگر قدس صورت می پذیرد بیان کنم.

به خوبی می دانید که وظیفه ما دادستان ها و قضات تعقیب و رسیدگی به جرایم و دفاع از حقوق مظلوم در برابر ظالم است.

سکوت در مقابل این جنایات تشویق ظالم به ارتکاب جرایم بیش تر است؛ لذا انتظار می رود به دور از هرگونه ملاحظات سیاسی به وظیفه خطیر قضایی خود پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنایات رژیم صهیونیستی باید به دور از هرگونه ملاحظات سیاسی رسیدگی شود

جنایات رژیم صهیونیستی باید به دور از هرگونه ملاحظات سیاسی رسیدگی شود