مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 13:452023-10-30اقتصادي

تکمیل پروژه های نیمه تمام مدیریت شهری قم 20 هزار میلیارد اعتبار نیاز دارد


سخنگوی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به پروژه های نیمه تمام در قم به ویژه هسته مرکزی، گفت: برای تکمیل این پروژه ها نیازمند 20 هزار میلیارد تومان هستیم که ضرورت دارد دولت در تکمیل آن به قم کمک کرده و نگاه ویژه ای داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، روح اله امرالهی در گفت وگویی خبری اظهار کرد: مدیریت شهری قم پروژه مونوریل را جز پروژه های اولویت دار می داند که دولت برای تکمیل آن باید اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم حمایت خود را از تکمیل پروژه مونوریل بر اساس تخصیص اعتبارات دولتی اعلام کرده افزود: شورای اسلامی شهر و شهرداری قم درخواست دارد تا اعتبارات دولتی برای تکمیل این پروژه در بودجه سالانه گنجانده شود و به صورت رسمی بودجه ای برای این طرح در نظر گیرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم، گفت: امروز پروژه های مختلفی در اطراف حرم مطهر، هسته مرکزی شهر و مسجد مقدس جمکران وجود دارد که برای تکمیل آن ها باید تملک هایی صورت گرفته شود که در این عرصه نیازمند حمایت های دولت هستیم و دولت باید به شهر قم به عنوان پایگاه انقلاب اسلامی و جهان تشییع نگاه ویژه ای داشته باشد.

وی عنوان کرد: طی یک دهه گذشته اقدامات بسیاری در حوزه های شهری در قم صورت گرفته است، اما این شرایط تا رسیدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پروژه های نیمه تمام مدیریت شهری قم 20 هزار میلیارد اعتبار نیاز دارد

تکمیل پروژه های نیمه تمام مدیریت شهری قم 20 هزار میلیارد اعتبار نیاز دارد