مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 16:052023-11-10سياسي

وحدت جهان اسلام بیش از هر زمان دیگری نیاز است


امام جمعه موقت سنندج بر ضرورت وحدت و یکپارچگی جهان اسلام در برابر جنایت های صهیونیسم، کمک به مردم غزه و اقدام عملی در برابر اسراییل غاصب و کودک کش تأکید کرد.

- ایسنا/کردستان امام جمعه موقت سنندج بر ضرورت وحدت و یکپارچگی جهان اسلام در برابر جنایت های صهیونیسم، کمک به مردم غزه و اقدام عملی در برابر اسراییل غاصب و کودک کش تأکید کرد.

ماموستا سیداحسن حسینی، امروز، (19 آبان) در آیین عبادی - سیاسی نماز جمعه این هفته مساجد جامع سنندج با تسلیت شهادت مردم بیگناه غزه به دست رژیم صهوینیستی اظهار کرد: تاکنون بیش از 11 هزار نفر از ساکنان مظلوم غزه توسط رژیم غاصب صهیونیستی به شهادت رسیده اند و این امر جنایتکار بودن اسراییل را برای تمام جهانیان به اثبات رساند و حقیقت وجودی رژیم کودکش اسراییل را برملا کرد.

وی با اشاره به آواره شدن مردم بی گناه غزه و نابودی تمام زیرساخت های آنان به دستان جنایتکار رژیم صهیونیستی افزود: اسراییل جنایتکار با بمب های چند تنی بیمارستان ها را هدف قرار می دهد و به هیچ قانون و چارچوبی پایبند نیست.

امام جمعه موقت سنندج با تأکید بر وحدت و یکپارچگی جهان اسلام در برابر جنایت های صهیونیسم، کمک به مردم غزه و اقدام عملی در برابر اسراییل غاصب و کودک کش بیان کرد: اتحاد و همبستگی جهان اسلام به عنوان یک نیاز امروز بیش از هر زما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت جهان اسلام بیش از هر زمان دیگری نیاز است

وحدت جهان اسلام بیش از هر زمان دیگری نیاز است