مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 22:302023-11-20سياسي

رفتار خادمان بقاع متبرک باید در شأن اماکن مقدس باشد


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه مردم از خادمان و دست اندرکاران بقاع متبرک انتظارات ویژه دارند، گفت: یک خادم در یک حرم، از نظر معنوی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین عباس اسکندری در دوره آموزشی مدیران اجرایی، مراکز افق و هیئت امنا بقاع متبرکه شهرستان قم که امروز در سالن همایش مجتمع فرهنگی امامزاده سید علی(ع) برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: ارزش کاری که در بقاع متبرکه انجام می شود بسیار بالاست، بنابراین نباید خودتان را دست کم بگیرید و کارتان را کم ارزش بدانید.

وی افزود: مقام شما در خدمت گزاری به بقاع متبرکه، بدون در نظر گرفتن عصمت و عترت، مقام ابراهیم و اسماعیل (علهیما السلام) است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه انتظار از خادمان و دست اندرکاران بقاع متبرکه هم بالاست گفت: یک خادم در یک حرم، از نظر معنوی، اخلاقی و رفتاری باید سرآمد همه کسانی باشد که به آنجا رفت و آمد می کنند.

وی ادامه داد: آیین نامه ها و شیوه نامه های متعددی برای مراکز افق، هیئت امنا و مدیران اجرایی بقاع متبرکه نوشته شده ولی سوای از آنها، باید شکرگزار این فرصت باشیم، اینکه در جوار امامزادگان به کار مشغولیم و باید از هر فرصتی برای ارتقاء معنوی و روحی خود بهره ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفتار خادمان بقاع متبرک باید در شأن اماکن مقدس باشد

رفتار خادمان بقاع متبرک باید در شأن اماکن مقدس باشد