مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 13:252023-11-20سياسي

جزییات نخستین همایش ملی فناوری های نوین آموزش پزشکی اعلام شد


رییس مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش پزشکی گفت:نخستین همایش ملی فناوری های نوین آموزش علوم پزشکی «شیخ الرییس» با هدف شناساندن ظرفیت داخلی در فناوری های نوین در آموزش پزشکی اواخر این هفته برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس،نشست خبری نخستین همایش و جشنواره ملی فناوری های نوین آموزش علوم پزشکی با عنوان شیخ الرییس امروز 29 آبان برگزار شد.

احسان شریفی پور،رییس مرکز ملی تحقیقات  راهبری پزشکی با بیان اینکه سیستم آموزش پزشکی در ایران بروز است،گفت: نگاه رهبری این است که در مرزهای دانش حرکت کنیم و ما در خصوص تولید علم و آموزش در جایگاه خوبی در دنیا قرار دادیم.

وی ادامه داد: مرکز ملی تحقیقات راهبری پیگیری و تحقیقات در ساخت فناوری های علمی را دنبال می کند نزدیک به 200 طرح به فراخوان ما ارسال شد.

رییس مرکز ملی تحقیقات را برای پزشکی با اشاره به نخستین جشنواره ملی شیخ الرییس،افزود:در این همایش برای ارتقای فناوری های نوین فعالیت می شود و برای دبیرخانه دائمی همایش در این مرکز خواهیم داشت.

وی اضافه کرد:مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش پزشکی کارهایی به صورت کلان انجام می دهد؛مثل تدوین آیین نامه ارتقای اساتید است.

شریفی پور تصریح کرد:این طرح ملی از 18 ماه گذشته با حضور 400 نخبه از سراسر کشور پیگیری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات نخستین همایش ملی فناوری های نوین آموزش پزشکی اعلام شد

جزییات نخستین همایش ملی فناوری های نوین آموزش پزشکی اعلام شد