مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 09:002023-11-20ورزشي

خبرگزاری قوه قضاییه: فدراسیون والیبال با چماق تعلیق گروکشی می کند


بعد از مخالفت وزارت ورزش با برگزاری مجمع فوق العاده بدون مجوز فدراسیون والیبال به منظور انتخاب سرپرست برای این فدراسیون، با توجه به پایان یافتن دوره ریاست محمدرضا داورزنی در امروز 29 آبان ماه، شرایط برای فدراسیون نشین ها آنطور که می خواستند پیش نرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی به نقل از خبرگزاری قوه قضاییه میزان؛ حالا و با نزدیک شدن به زمان اعلامی این مجمع فوق العاده فدراسیون نشین ها به دنبال راه حلی برای برون رفت از این چالش خود ساخته هستند و هر روز موضوعی را مستمسک قرار می دهند تا بلکه بتوانند با فشار روی وزارت ورزش و حتی با تهدید هم که شده مجوز برگزاری این مجمع را برای رسیدن به اهدافشان دریافت کنند.

کلید واژه ای که این روزها خیلی زیاد در مصاحبه های مسئولان فدراسیون والیبال و نزدیکان داورزنی به وفور گفته و شنیده می شود کلید واژه تعلیق توسط فدراسیون جهانی است؛ موضوعی که عملاً نمی تواند در این برهه زمانی، به خصوص، کاربردی داشته باشد، اما دوستان می خواهند با تأکید و تکیه بر آن راه را برای ادامه وضع کنونی در فدراسیون والیبال هموار کنند، حتی به قیمت در خطر افتادن منافع ملی.

دقیقاً فردا (29 آبان ماه) دوره 4 ساله محمدرضا داورزنی، در فدراسیون والیبال به پایان می رسد و مسئولان این فدراسیون برای اینکه قافیه را به رقبا ندهند در تصمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرگزاری قوه قضاییه: فدراسیون والیبال با چماق تعلیق گروکشی می کند

خبرگزاری قوه قضاییه: فدراسیون والیبال با چماق تعلیق گروکشی می کند